Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - titel in menu



  Gepost op: 30-07-2008 23:46:46 | Post 1 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
ik zag dat we in het menu ineens de titels kwijt zijn. Weten jullie daar meer van?
  Gepost op: 31-07-2008 18:18:21 | Post 2 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Heb je je layout geupdate zonder de menu's op te slaan ?
  Gepost op: 31-07-2008 21:54:59 | Post 3 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
ehhhh updaten? hoe doe je dat hihi, ik maak gebruik van de lay out voor dummy's, maar daar heb ik eigenlijk alleen mijn zijkantjes een andere kleur gegeven, maar da's al weer paar daagjes terug Maar gister heb ik iets nieuws in mijn menu gezet( plaatje van de buienradar) en toen was ik ineens mijn titels kwijt In mijn menu beheer staat dat nog wel.En die menu's staan toch vast zeker? want alle linken die ik in mijn menu gezet had, staan er wel nog steeds. Maar ik had bv : specials ---> de linken staan er nog, maar niet dat het specials zijn, en ik heb een klokje ( geheel met eigen foto) en daar had ik : Mijn eigen tijd boven geschreven. Dat mis ik dus....
  Gepost op: 31-07-2008 21:59:39 | Post 4 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
ok, ik ben even aan het klooien geslagen met de lay out, en idd dat is de schuldige, ik heb hem maar weer op doorzichtig gezet, als snap ik niet dat zwarte titelks niet te zien zijn op een lichtblauwe achtergrond..... Nou ja, gebruik natuurlijk ook niet voor niks de lay out voor dummy's
FF for the record, ik vind het grandioos hier, ben nie zo computer wizz, maar kan er hier echt iets heel leuks van maken. Toppie
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?