Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Polls die verdwijnen



  Gepost op: 02-10-2008 21:43:39 | Post 1 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Hoi beheerders,
ik had Billy al een PM gestuurd, maar nooit antwoord gekregen, ik heb toen ik mijn site begon een poll gemaakt, maar die is verdwenen, foetsie, niet meer aanwezig. Hij stond *geregistreerd* onder [poll152] Ik heb hem nog maar eens overnieuw gemaakt, maar ik had er al z'n 30 stemmen op dus ik vind het wel jammer dattie verdwenen is.
Worden polls na verloop van tijd verwijderd?Of is hier sprake van boosdoenerij? Want dit is nl gebeurd nadat er nog meer kwalijke zaken op mijn log afspeeden. Mensen konden ineens niet meer op mijn log, er zou een ww voor nodig zijn. Gelukkig heb ik dat zelf kunnen herstellen,
Groetjes Irene
  Gepost op: 03-10-2008 19:25:42 | Post 2 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Hallo,

Polls worden nooit en te nimmer verwijderd. Ik ben dus bang dat je het of zelf gedaan hebt of iemand anders. Een verwijderde poll terughalen is helaas niet mogelijk.
  Gepost op: 03-10-2008 22:30:08 | Post 3 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Als ik hem zelf had weggehaald zou ik dat denk ik nog wel herinneren, dus helaas is dit idd een gevalletje van hacken geweest vrees ik. |Nou, ja, jammer dus. Ik heb inmiddels van alles wat ik tot nu toe geschreven heb een back up gemaakt, dus mocht het nog eens gebeuren kan ik het weer terughalen,
thnxx voor antwoord, groetjes Irene
  Gepost op: 05-10-2008 16:50:02 | Post 4 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
De berichten worden wel elke 24 uur door ons bewaard. De polls helaas niet. Nu gewoon wat moeilijker wachtwoord nemen
  Gepost op: 05-10-2008 18:17:00 | Post 5 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
ja thx heb ik idd al gedaan, jammer dat er zulke mensen zijn. Maar ik weet het nu en heb gewoon overal back up van, zou jammer van mijn schrijfsel zijn als ze verlren gingen. Iedereen mag het lezen, maar ik doe het tenslotte voor mezelf Ik vind het nog steeds toppie hier hoor groetjes Irene
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?