Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Nieuwe Nintendo DSi LL Functies 4.2 "Screen



  Gepost op: 23-11-2009 06:09:09 | Post 1 | Quote | Melden
Gameyeeeah

Stuur PM!
Posts: 2
Nintendo heeft officieel een nieuwe handheld eenheid aangekondigd genaamd de DSi LL. De nieuwste versie van de populaire DS apparaat beschikt over een 4.2 "scherm (meer dan 90% groter dan die van het origineel), twee touch-screen pennen (een groter dan de andere), en zal een nieuw prijskaartje van $ 222.

De unit start kleuren met drie opties: "wijnrood, donkerbruin" en "NaturalWhite". Verenigde Staten en Europa beschikbaarheid is bevestigd door Nintendo echter geen specifieke release datum is ingesteld. De Nintendo DSi LL splash-pagina op nintendo.co.jp (zie onderstaande afbeelding) geeft het apparaat in een meer volwassen omgeving bovenop een houten tafel in de buurt van kamerplant . Mijn gedachte is dat Nintendo voelt de wijzigingen die in de DS zal toelaten om meer verhandelbaar op een oudere demografische. Ik persoonlijk niet zelf een nog niet maar ik ben een sucker voor shiney dingen dus wie weet. Wat denk je?

Is de nieuwe Nintendo DSi LL waard uw geld?

http://www.gameyeeeah.com
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?