Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Plaatjes invoeren



  Gepost op: 09-05-2010 14:03:10 | Post 1 | Quote | Melden
Lunabelle

Stuur PM!
Posts: 7
Hallo,
Als ik bij mijn bestanden een plaatje in wil voeren dan lukt dat niet want hij voert hem wel in maar dan zie ik alleen de link en geen plaatje. En ik doe het nu via lay out en dan invoeren bij achtergrond of kopfoto en dan doet hij het soms wel en soms niet maar hij moet het ook bij bestanden doen en dat doet hij niet. Wilt iemand mij astublieft helpen?
Groetjes Rachelle
  Gepost op: 10-05-2010 17:40:39 | Post 2 | Quote | Melden
LaylasLife

Stuur PM!
Posts: 18
Ik heb zelf ontdekt, zoals jij al zei, dat het alleen bij mij doe als ik ze upload via bovenplaatje of achtergrond invoeren. Bij mij geeft dat geen problemen, dus ik denk dat er dan meer iets mis is met het plaatje dan met het uploaden.
  Gepost op: 10-05-2010 18:14:19 | Post 3 | Quote | Melden
Lunabelle

Stuur PM!
Posts: 7
Dankuwel voor het reageren.
Met het plaatje is niks mis want ik had een plaatje ik heb het 3 keer geprobeerd en het lukte 3 keer niet en de 4e keer wel.
  Gepost op: 10-05-2010 18:39:54 | Post 4 | Quote | Melden
LaylasLife

Stuur PM!
Posts: 18
Hee, graag gedaan, maar zo oud ben ik niet, dus u is niet nodig
Tja, Loggy heeft wel vaker storingen zoals we allemaal wel eens een keer hebben gemerkt , dus dan zou je even moeten wachten tot een reactie van het beheer

Tot die tijd, succes met het oplossen van je probleempje!
  Gepost op: 13-05-2010 16:08:22 | Post 5 | Quote | Melden
Lunabelle

Stuur PM!
Posts: 7
Oh sorry
Maar ik heb al 2 keer gemaild naar het beheer en ze schrijven niet terug
  Gepost op: 15-05-2010 13:38:53 | Post 6 | Quote | Melden
LaylasLife

Stuur PM!
Posts: 18
Hee, wat je ook kan proberen, is bij nieuwe log posten, op het plaatje-icoon drukken, en dan in de witte balk de link van je plaatje er in doen ( als ie niet op het net staat, kun je hem ook uploaden, bijv. met www.plaatjesupload.nl of zo) en dan doet ie het waarschijnlijk wel.

En , geen verontschuldigingen nodig hoor
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?