Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Bij reageren op een log website achterlaten



  Gepost op: 20-06-2007 11:37:56 | Post 1 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
Nou, dat is toch een pakkende titel dacht ik zo .... Ben alleen bang, dat niemand het begrijpt Dus even uitleggen ... Ik krijg regelmatig reacties op mijn blog van mensen die een vraag hebben, of iets melden in de trant van 'kijk eens op mijn blog' . Maar veel van die mensen ken ik dus niet en dus ook geen idee waar hun blog is Ook het mailadres wat ingetypt moet (kan) worden als mensen een reactie plaatsen kan ik niet meer terugvinden ! Of ben ik nou gewoon heel erg blond en zie ik iets over het hoofd ? Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, het lijkt me gewoon heel erg handig als ik kan reageren op een reactie (en dan niet, door een nieuwe reactie te schrijven ....) . Wat is jullie mening hierover, nog tips ?
  Gepost op: 21-06-2007 15:18:24 | Post 2 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Het ligt niet aan jou, de optie is bewust iets anders gemaakt ivm spam. Als mensen reageren op je log en hun email invoeren ontvangen ze een mailtje zodra jij weer reageert op hun bericht.

Dus reageren op hun reactie en ze ontvangen mailtje dat je gereageerd hebt
  Gepost op: 21-06-2007 16:25:14 | Post 3 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
Oke, is duidelijk, dus de truc is gewoon zelf ook weer een reactie plaatsen
  Gepost op: 21-06-2007 16:28:44 | Post 4 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Juistem
  Gepost op: 21-07-2008 00:27:35 | Post 5 | Quote | Melden
Plexat

Stuur PM!
Posts: 311
Daar was ik ook al achter mooi zeg hier krijg je dan ook de bevestiging
  Gepost op: 31-01-2009 15:21:58 | Post 6 | Quote | Melden
Almostheaven

Stuur PM!
Posts: 5
Dus je kan niet gewoon reageren bij iemand met de hoop dat hij ook bij jou komt kijken omdat hij niet op jouw blog kan komen zonder dat jij de link neerzet?
  Gepost op: 31-01-2009 16:56:17 | Post 7 | Quote | Melden
Almostheaven

Stuur PM!
Posts: 5
Dus je kan niet gewoon reageren bij iemand met de hoop dat hij ook bij jou komt kijken omdat hij niet op jouw blog kan komen zonder dat jij de link neerzet?


Ik moet zeggen dat ik het niet erg handig vind op deze manier
Ik mis echt een website link in de reacties waar je op kunt klikken en dan direct naar de reageerders weblog gaat.
Nu moet ik het helemaal intypen in de adresbalk om er te komen, en voor het gemak is dat niet fijn

Of mis ik ook iets
  Gepost op: 31-01-2009 19:14:36 | Post 8 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
Natuurlijk is het makkelijker om te klikken, dan dat je eerst de naam zou moeten over nemen.

Alleen wat het nadeel van dat is, dat je weblog links naar andere websites krijgt, of je dit nu wil of niet, oftwel ongewenste reclame.

Helaas wordt er teveel misbruik van gemaakt als we het alsnog zouden invoeren.
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?