Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Reactie beheer vraag



  Gepost op: 06-01-2010 10:28:39 | Post 1 | Quote | Melden
Haptonomie-lifeexperiences

Stuur PM!
Posts: 14
  Gepost op: 06-01-2010 10:31:38 | Post 2 | Quote | Melden
Haptonomie-lifeexperiences

Stuur PM!
Posts: 14
en ik heb reacties aangevinkt bij beheer
  Gepost op: 06-01-2010 16:41:52 | Post 3 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Bij deze gelijk nog ene puntje over het gastenboek. Zou het nou niet mogelijk zijn om een berichtje te krijgen als er in het gastenboek is geschreven? Ik vergeet eerlijk gezegd altijd daar te kijken. Nu door deze vraag weer eens gekeken, en idd, er stonden weer 2 nieuwe reacties, maar nu dus inmiddels al weer meer dan een dikke maand oud. Zo jammer, want als iemand wat schrijft is het wel zo leuk even een reactie terug te geven,

groetjes Irene
  Gepost op: 06-01-2010 18:50:27 | Post 4 | Quote | Melden
Haptonomie-lifeexperiences

Stuur PM!
Posts: 14
ik heb inmiddels alle blogs aangevinkt in dat balkje van reactiebeheer maar heb geen enkele reactie ?? Maar wel veel lezers zie ik. Kan iemand aub me helpen hiermee?
  Gepost op: 07-01-2010 22:18:00 | Post 5 | Quote | Melden
Haptonomie-lifeexperiences

Stuur PM!
Posts: 14
ik zou toch graag antwoord krijgen....
  Gepost op: 08-01-2010 10:27:55 | Post 6 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Je kunt reacties natuurlijk pas beheren als er reacties zijn. Ik heb geen problemen met mijn reactiebeheer. Als ik in Beheer naar reactie beheer ga dan krijg ik zo;n veldje te zien. Als je op het \/ druk zie ik alle blogs. Kies het desbetreffende blog uit waar je een reactie op hebt gehad en druk op kies. Dan zie je als het goed is de reactie van die persoon. Als het meezit heeft diegene ook zijn e-mail ingevuld en kan je zo eventueel contact opnemen met die persoon. Als de reactie je niet aanstaat kun je hem ook met een simpele druk op verwijder weghalen
Van de reacties op een blog krijg je een melding per e-mail, van de reacties in het gastenboek helaas niet.

Hoop dat je zo voldoende antwoord hebt, anders moet je Billy misschien even een personal message sturen

Groetjes Irene
  Gepost op: 08-01-2010 12:26:51 | Post 7 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Bij deze gelijk nog ene puntje over het gastenboek. Zou het nou niet mogelijk zijn om een berichtje te krijgen als er in het gastenboek is geschreven?
Deze optie bestaat inderdaad niet, zeker een goeie. Gaat op de lijst!

ik heb inmiddels alle blogs aangevinkt in dat balkje van reactiebeheer maar heb geen enkele reactie ?? Maar wel veel lezers zie ik. Kan iemand aub me helpen hiermee?
Als er niemand reageert valt er natuurlijk weinig te beheren. Voor de rest klopt het wat Irene zegt. Succes! Owja, let de volgende keer even op je topictitel
  Gepost op: 08-01-2010 20:40:31 | Post 8 | Quote | Melden
Haptonomie-lifeexperiences

Stuur PM!
Posts: 14
Allright! Hartstikke bedankt! Er valt dus weinig te beheren blijkt want xie geen reacties
Da's handig, heb ik niet veel te beheren dus.
En Billy, ja k zal wat meer creabea zijn wb topic titel
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?