Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Heel erg boos!!!!



  Gepost op: 24-03-2010 15:35:24 | Post 1 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Tjonge, maandag al probleem aangekaart, PM gestuurd, er staan al meer dezelfde soort problemen op het forum en nog steeds geen reactie. Als betalend blogger ( wat je bijna nergens doet) baal ik hier ontzettend van. Probleem blijft nl nog steeds mijn geschreven stukjes worden vol ///// gezet. Baal hier echt super van!!!
  Gepost op: 24-03-2010 16:36:24 | Post 2 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
weer iets ontdekt. Je kunt ook niet reageren op een blog, want de letters die je moet invullen staan er niet.....
  Gepost op: 24-03-2010 17:19:15 | Post 3 | Quote | Melden
Cupcakelove

Stuur PM!
Posts: 11
Ja, klopt, dat is nou juist zo vervelend! Ik wil vanalles aan iedereen vragen, omdat ik niet weet of iedereen met hetzelfde probleem zit, maar ik kan niet reageren! Echt niet leuk meer. Ik durf bovendien geen tijd meer te steken in het plaatsen van een Log omdat ik bang ben dat hij toch zo weer verwijderd is. Waarom krijgen we geen reactie!?
  Gepost op: 24-03-2010 17:21:01 | Post 4 | Quote | Melden
Cupcakelove

Stuur PM!
Posts: 11
Trouwens, mag ik jou een paar dingen vragen? Als je een bericht in de fotobalk plaatst, hoe lang blijft het dan staan? Hoeveel kost een lidmaatschap, en hoelang is dat dan geldig? Kun je je lidmaatschap nou wel of niet met Quilas betalen? Op de site staat van wel, maar ik kan nergens de mogelijkheid vinden

Zo, nou heb ik alles wat ik wil weten gevraagd Hoop dat je en antwoord hebt!
  Gepost op: 25-03-2010 06:23:11 | Post 5 | Quote | Melden
Cupcakelove

Stuur PM!
Posts: 11
Hmm, mijn verdwenen Loggy\'s zijn terug. Maar nu is er het volgende probleem: het formaat van afbeeldingen kan niet meer worden aangepast. Bovendien zijn de afbeeldingen nog steeds niet goed zichtbaar.
  Gepost op: 25-03-2010 09:27:32 | Post 6 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Kan op een par van je vragen wel antwoord geven. Dat je met quila\'s voor je lidmaatschap kan betalen wordt al jaren aangegeven, maar is (nog steeds) niet gerealiseerd. We zijn er aan bezig is geloof ik het standaard antwoord...
VIP kost 1,30 per maand, en je krijgt bericht als het afloopt.

Hoe lang een berichtje in de fotobalk blijft staan weet ik eigenlijk niet precies, maar als ik zou moeten schatten denk ik een week. Heb ook geen flauw idee of er een limiet ana het aantal berichten is, en of jouw bericht dan bv kan worden *verdrongen* omdat een ander een bericht scrijft.

Allemaal vragen waar weinig antwoord op komt.
Succes met je log verder....
  Gepost op: 25-03-2010 22:40:36 | Post 7 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
"we zijn er mee bezig" een standaard antwoord misschien, maar wel een feit, een site als loggy bouwen en onderhouden is erg veel werk. er komt een hoop bij kijken om alles goed te doen.

Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?