Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Kom op heren beheerders!!!



  Gepost op: 25-03-2010 17:48:44 | Post 1 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Wanneer wordt er wat aan de problemen op loggy gedaan? Er kan niet gereageerd worden , er kunnen ineens geen filmpjes van youtube worden ingesloten, alle smily\'s verdwijnen en worden //\"//. Kortom, waarschijnlijk problemen met de html gok ik. Niet dat ik er verstand van heb, maar ik roep ook geen betaalde internet service in het leven. Kom op, dit kan niet!
  Gepost op: 25-03-2010 22:17:04 | Post 2 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
We zijn er hard mee bezig... we proberen alle fouten er uit te halen.

Zoals veel mensen weten is loggy erg hard gegroeid, en hebben wij alweer onze 5e server moeten aanschaffen. Daar zit erg veel werk in om alles up to date te houden, en goed te configureren.

Als alles weer goed en werkt, zal loggy weer top snel zijn, en weer goed werken.
  Gepost op: 26-03-2010 09:59:03 | Post 3 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Ook als PM gestuurd:


ik snap best dat het allemaal veel werk is en moeilijk zal zijn, ben best een digibeet, dus heb daar alleen maar bewondering voor. Maar communicatie met de leden zou toch wel een prioriteit moeten zijn. Berichtje in de fotobalk, berichtje op het forum, iets inde trant van: We hebben het al gezien, we gaan er hard mee aan het werk. Je zult zien hoeveel geduld mensen dan ineens hebben.

Als je geen antwoord/reactie krijgt, dan heb je al snel het gevoel niet serieus genomen te worden. Ik tenminste wel,
  Gepost op: 26-03-2010 10:03:13 | Post 4 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Ow btw, dat geldt ook voor heel gewone vragen beantwoorden. Cupcake vraagt hoe lang een berichtje in de fotobalk blijft staan.

het is en blijft mijn stokpaardje. Jullie reactie laat nogal eens op zich wachten....
  Gepost op: 26-03-2010 12:35:35 | Post 5 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
Ja, ik snap je irritatie, maar kunnen wij niets aan doen, wij vinden het nou eenmaal belangrijker dat eerst alles weer werkt, want anders ben ik hele dag bezig met berichten te beantwoorden. En komt het werk nooit af.

zo is het nu eenmaal, en we kunnen het nog niet permiteren om een support dienst in de hand te nemen.
  Gepost op: 26-03-2010 13:24:24 | Post 6 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
een berichtje in de fotobalk zoals ik voorstelde, ben je in 1 klap van alle ellende af en is iedereen op de hoogte.....

Ik vind het erg jammer dat er zo over gedacht wordt
  Gepost op: 27-03-2010 14:19:24 | Post 7 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Komt mede door een stukje drukte van beide personen in kwestie. Omdat alles verhuisd is hebben we een hele hoop websites die weer goed moeten gaan werken, hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan en je hebt gelij dat een kort berichtje wel evn gekund had.

Ik zal wat meer corresponderen in de toekomst.
  Gepost op: 28-03-2010 19:59:50 | Post 8 | Quote | Melden
Hetlevenisleuk

Stuur PM!
Posts: 149
Toppie
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?