Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Wat is er aan de hand?



  Gepost op: 03-07-2012 22:14:20 | Post 1 | Quote | Melden
Blogger

Stuur PM!
Posts: 18
Hallo,

ik zie veel boze/ontevreden reacties en ik vroeg me af wat er aan de hand is.
Mijn blog bestaat nog maar (ongeveer) een half jaar en die "problemen" of wat dan ook lijken van een tijd geleden te zijn.

Grtjs.

Manon aka Blogger aka nieuwsgierigste meisje ooit.
  Gepost op: 04-07-2012 17:47:25 | Post 2 | Quote | Melden
Paultje

Stuur PM!
Posts: 13
precies dat is het probleem Blogger
  Gepost op: 04-07-2012 21:02:31 | Post 3 | Quote | Melden
Blogger

Stuur PM!
Posts: 18
Jah, zo ver kwam ik ook wel, haha.
Ik vroeg me gewoon af WAAROM de mensen hier zo boos zijn?
Ik heb nog niet echt problemen ondervonden.
  Gepost op: 05-07-2012 09:09:13 | Post 4 | Quote | Melden
Paultje

Stuur PM!
Posts: 13
heb je je bril wel op dan ????
  Gepost op: 05-07-2012 18:09:04 | Post 5 | Quote | Melden
Blogger

Stuur PM!
Posts: 18
Phaha, ik draag geen bril.
Ik snap wel dat er iets is met "devotion" maar ik weet niet goed WAAROM ze boos is...
  Gepost op: 05-07-2012 21:56:21 | Post 6 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
euhm... devotion is een man

Zal je in het heel kort uitleggen wat er is gebeurd.
Vorig jaar was er een crash bij loggy. Er was bij vele heel veel weg, mijn blog was zelfs helemaal weg. Op vragen via dit forum, werd niet gereageert door de beheerders en wij werden in het ongewisse gelaten. Na lang aandringen en zeuren door diverse bloggers, kwam er eindelijk een berichtje. Het berichtje was geen uitleg van wat er was gebeurd, maar eerder een bericht dat er op neerkwam dat wij niet zo moesten zeuren. Alleen met iets nettere woorden uiteraard.
Ik snap best dat zij druk waren met het herstellen van de schade, zover dat mogelijk is/was, maar een berichtje op forum plaatsen wat er aan de hand is en wat er aan geprobeert word te doen, kost niet zoveel tijd, maar stelt een heleboel bloggers gerust.
Mondjesmaat kwamen oude berichten en indelingen van de bloggers weer terug, maar een deel bleef ook weg. En nog steeds hielden de beheerders ons niet op de hoogte. Wel werden forum berichten weggehaald waar de beheerders kritiek kregen geuit.
Het verbaasd mij dan ook zeer dat deze topic er nog is.

Naast dat alles heb ik een tijdelijke blog gemaakt om mijn trouwe lezers te laten weten waar ik heen verhuisd ben. Die tijdelijke blog zouden ze begin januari 2012 weghalen. Mijn blog bestaat nog steeds, want dat is weer een lid meer waar ze mee kunnen schermen over de aantal bloggers die ze hebben. Mijzelf en mijn blog kan ik niet zelf verwijderen. Ik denk dat die mogelijk er wel was geweest, dat het aantal bloggers inmiddels meer dan gehalveerd zouden zijn.

Ik hoop dat je mijn boosheid nu een beetje snapt. Ik ben buiten een blogger ook een mens, en zo wens ik ook behandeld worden en niet als een nummer om het aantal leden hoger te doen lijken.

devotion X
  Gepost op: 05-07-2012 22:15:34 | Post 7 | Quote | Melden
Blogger

Stuur PM!
Posts: 18
OH! Sorry, dat kon ik niet echt weten, haha.
Sorry als ik je beledigt heb ofzo...
Ik snap je HELEMAAL, hopelijk wordt je probleem snel opgelost.

XXX
Manon
  Gepost op: 05-07-2012 23:51:44 | Post 8 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
Beledigd??? Absoluut niet.
Ik moest er wel om lachen.

En mijn probleem hoeft niet opgelost te worden, ze mogen hun eigen probleem eens op gaan lossen en dat is leren communiceren met bloggers en zich aan hun woord houden. Maar dat schijnt moeilijk te zijn.
  Gepost op: 06-07-2012 21:05:39 | Post 9 | Quote | Melden
Blogger

Stuur PM!
Posts: 18
Ah okeeee! Hahaha.

Tja...ik heb gelukkig nog geen echte problemen ondervonden.
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?