Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Een stijlvolle East London Wedding: Charlotte & Jonathan



  Gepost op: 18-12-2012 03:42:14 | Post 1 | Quote | Melden
Bruidsjurken

Stuur PM!
Posts: 1
Als de bruid is een in-demand mode stylist je weet gewoon dat de bruiloft gaat ongelooflijk toch? Nou Charlotte & Jonathan zeker zetten hun eigen stempel op hun vrije dag, met deskundige Charlotte's kennis en uber cool geloofsbrieven komen in pretty darn handig voor alle mooie stukjes.

De bruiloft werd gehouden in Town Hall Hotel in het bruisende West End van Londen. De deco decor geschikt het thema van de dag perfect, dat ook werd bevestigd door prachtige van de bruid echte jaren 1960 vintage trouwjurk van Elizabeth Avey.

"Ik ben een fashion stylist wilde ik onze bruiloft een beetje persoonlijk voor ons beiden en voor het niet al te stijf en formeel te zijn", Charlotte vertelde me. "Het was belangrijk voor iedereen gewoon om plezier te hebben! Jonathan is joods en ik ben niet zo hadden we een burgerlijke ceremonie in de prachtige rechtszaal in The Town Hall Hotel en Jonathan's vader deed een kleine Joodse zegen achteraf zo Jonathan kon het glas breken! We hebben ook de 'Hava Nagila' song later en werden opgetild op de stoelen voor de Joodse dansen. Voordat de dienst begon de muziek op de achtergrond was akoestische versies van Rihanna en Beyonce songs! The Town Hall Hotel heeft tal van coole functies ook als een locatie, wordt veel werk te zien van East London kunstenaars dat is echt een leuke touch. We leven in Oost-Londen ook zo wilde dat het lokale! Ik hou van dat de locatie was echt geweldig en mooi, maar dan is er een raad landgoed tegenover en het is nog steeds het oorspronkelijke stadhuis gebouw. ​​"

Omdat het een creatieve paar DIY was een onvermijdelijk onderdeel van hun dag, als Charlotte vervolgde: "Wij (mijn moeder en ik) maakte de kaarten en briefpapier. We hebben de tafel plan met behulp van een oude rococo spiegel en Liberty afdrukken inpakpapier en we gaan naar de spiegel in ons huis daarna op te hangen. "


"Ik denk dat de voornaamste drijfveer voor onze bruiloft thema was dat we niet willen dat onze bruiloft saai te zijn!" Charlotte lachte. "Ik wilde dat het mooi, cool en leuk - veel bloemen, kaarsen, harten en de leukste details, niet te traditioneel, maar niet proberen hard / flashy. Ik heb ook niet wilt dat een lange jurk als ik wilde om te kunnen dansen en voor het aan de toon van de dag in te stellen. De muziek in de avond was net als een groot feest - geen normale cheesy bruiloft liedjes! Ik denk dat we wilden keep it real. "



"Ik heb ook een hekel traditionele bruidstaarten, maar hou van grote, oude juiste taarten! Wij vonden het idee van dat het een beetje een Engels, lente, leuke versie van Marie Antoinette 'Let Them Eat Cake'! "

"Ik denk dat woorden die ik zou gebruiken om onze bruiloft te beschrijven zou leuk, modern vintage romantiek en mooi zijn", concludeerde ze. "De dresscode was black tie en mooie jurken ... Ik wilde ook niet dat een goede kleurenschema - iedereen bleef maar vragen ons over kleurenschema's en we wilden gewoon allemaal prachtig lente, pastel, sorbet kleuren, niets in steen gebeiteld. En we hadden kleurrijke linten gebonden in strikken op de rug van de stoelen in plaats van stoelbekleding (ik haat stoelbekleding!) "



Beautiful! Dank je wel voor Charlotte & Johnathan en hun fotograaf Sassy van Assassynation voor het delen van vandaag.
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?