Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback/1 Feedback - Tijd en datum instellen bij blog



  Gepost op: 31-03-2007 16:00:18 | Post 1 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
Hey hoi,

Ik had een weblog maar was daar niet tevreden...daarom ben ik op zoek naar een nieuwe stijl en moet zeggen dat loggy er tip top uit ziet...ik mis alleen iets

Is het mogelijk blogs met terug werkende datum te plaatsen?
Het zou handig/fijn zijn om bij het posten van een blog eventueel een andere datum en tijd neer te zetten.

Ik vroeg me af of dit mogelijk was omdat ik al mijn weblogverhalen (stuk of 15) ook graag op mijn loggy zou willen zetten alleen dan wel met de datum wanneer ik het geschreven heb.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en er naar willen kijken.. Het zou geweldig zijn als ik mijn verhalen die ik nog op mijn computer heb staan op mijn lloggy zou kunnen zetten en toch de juiste datums erbij kan zetten.

groetjes
Edith
  Gepost op: 31-03-2007 16:20:07 | Post 2 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Hoi Edith,

Als eerst welkom en mooi dat het je bevalt op Loggy!
Helaas is het niet mogelijk om berichten te plaatsen op data in het verleden. Je zult dus helaas de berichten alleen kunnen plaatsen op data in de toekomst.
  Gepost op: 31-03-2007 16:21:35 | Post 3 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
anders zet je onderaan het weblog: Oorspronkelijke datum: xx-xx-xxxx zo weten mensen toch dat hij uit het verleden is, en leg je uit op loggy dat loggy je beter bevalt dan die andere dat je daarom alles over zet.

en welkom op loggy natuurlijk!
  Gepost op: 31-03-2007 16:24:00 | Post 4 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
Dank jullie voor het snelle antwoord

wel jammer..ik had namelijk gehoopt dat ik mijn andere blog (nog op me computer staan) de verhalen daarvan met orginele datum te kunnen plaatsen.

Helaas ik ga voor de optie van Jacob.... dan maar eronder ff de werkelijke datum zetten.

moet eerlijk zeggen dat ik nog ff aan het puzzelen ben maar dat het wel gebruiksvriendelijk is.

Groetjes
Edith
ps bedankt voor de welkom
  Gepost op: 31-03-2007 16:27:54 | Post 5 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
ps... misschien heel bijdehand maar het is dus niet mogelijk.. maar is het mogelijk te maken? misschien in de toekomst? ...ik ben geen html wizkid dus ik heb geen idee wat ik vraag hoor...maar dit is geen optie om naar te kijken?

gr
edith
  Gepost op: 31-03-2007 16:51:49 | Post 6 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Het is wel mogelijk om het handmatig te veranderen. Maar bij 400 leden vergt dat veel van onze tijd. En die besteden we liever aan nieuwe opties

Optie van Jacob lijkt me in deze inderdaad het beste.
  Gepost op: 31-03-2007 16:57:25 | Post 7 | Quote | Melden


Stuur PM!
Posts:
tjee jullie zijn snel hahahaha

na me werk zal ik me loggy is verder uitpluizen..en mocht ik nog ideeen hebben die ikzelf geniaal vind dan weet ik het forum te vinden.

400 ....goed man!

gr
edith
  Gepost op: 21-07-2008 00:15:48 | Post 8 | Quote | Melden
Plexat

Stuur PM!
Posts: 311
Wel leuk zo en het werkt haha.
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?