Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Feedback - is it really the right thing to do?



  Gepost op: 08-03-2013 18:55:49 | Post 1 | Quote | Melden
OnzekerePino

Stuur PM!
Posts: 3
stap voor zet stap elke stap moet perfect gezet worden gezet, als ik misschien verkeerd loop val ik en dan lachen ze me uit...een traan streelt me gezicht. ik mag niks verkeerd doen. ik wil niet dat ze straks een reden hebben om me te pesten. vluchtig veeg ik de traan weg, ik wil niet dat ze denken dat ik een watje ben.oh nee, ik moet de trap over voorzichtig ik mag niet struikelen. ik wou dat ik kon vliegen dat vloog ik de trap voorbij, dan vloog ik weg ver weg. ik wil hier weg ik wil heel ver weg van hier. ik begin sneller te lopen "slet" "hoer" "kut mogool" "kanker kind" hoort ik om me heen. hoofd om laag haar voor me ogen misschien merken ze me dan niet op. ik begon nog iets harder te lopen. prikkels schieten mijn ogen in. niet huilen bedwing jezelf. snel uit school, ik moet weg NU. voor het trein stond ik te wachten. waarneer komt hij? choefff choefff voorzichtig stap voor stap. #SorryWordVervolgd
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?