Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

TV programma's - Uri Geller: paranormaal of oplichter?



  Gepost op: 10-01-2009 22:16:41 | Post 1 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
op een avond keek ik naar een zwart scherm genaamd TV en keek ik met mijn ouders Uri Geller mee
nu de vraag: wat vinden jullie van die man, die zowat alles kan
ik twijfel zelf nog een beetje, want er is niks met schermen of zo, zoals bij goochelen wel het geval is, maar hoe doet die gast dat dan.
  Gepost op: 28-01-2009 15:02:57 | Post 2 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
Saaaaai is dit niemand zegt wat...
  Gepost op: 06-03-2009 10:34:35 | Post 3 | Quote | Melden
Janvanholland

Stuur PM!
Posts: 1
Uri Geller vreemde snuiter en een beetje overdreven programma, alles weer voor de commercie
Het is gewoon een nutteloos en dom programma naar mijn mening, alleen maar voor vermaak alsof we niets anders te doen hebben.
Er zijn er tientallen op deze aardbol die meer kunnen dan dat zogenaamde wonder genaamd Uri Geller.
Doe mij maar een mooi en interessant, informatief programma waar je wat van op steekt.
  Gepost op: 08-03-2009 17:59:53 | Post 4 | Quote | Melden
Rockroon

Stuur PM!
Posts: 2
Ik vind het echt grote onzin. Ze doen echt alsof ze een wonder verrichten alleen ze doen gewoon hun truckje.
  Gepost op: 14-03-2009 12:26:11 | Post 5 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
Ik denk dat sommige dingen wel echt kunnen zijn, maar het is steeds irritant dat dat programma word onderbroken om te stemmen op je favoriete blablabla. dus in dat opzicht is het wel commercieel
  Gepost op: 16-03-2009 18:26:06 | Post 6 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
whaha zie nu pas dat het ook gerijmd is
  Gepost op: 15-09-2009 17:55:31 | Post 7 | Quote | Melden
Ikbengewoonik

Stuur PM!
Posts: 8
oplichter.
ik geloof er echt niet in.
  Gepost op: 16-09-2009 20:55:44 | Post 8 | Quote | Melden
Ikbengewoonik

Stuur PM!
Posts: 8
ik snap je punt.
ik zelf twijfel ook wel eens.
maar toch ben ik eigenlijk er wel van overtuigd
dat het een en al oplichterij is.
ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
ik geloof er gewoon niet in.
maarjah, voor de mensen die dat wel doen,
have fun met kijken.
  Gepost op: 30-10-2009 18:47:31 | Post 9 | Quote | Melden
Busliftster

Stuur PM!
Posts: 3
Misschien heeft die man wel wat in zich, hij is in ieder geval anders dan "de normale mens".
Maar hij overdrijft te veel. 10% van zijn programma is denk ik "het echte werk", de rest alleen maar suf er om heen gepraat of zelfs nep.
  Gepost op: 30-10-2009 18:53:37 | Post 10 | Quote | Melden
Busliftster

Stuur PM!
Posts: 3
Hij had trouwens ooit een truc met "ik heb een foto en die zend ik nu naar u. Ik geef u wat tips, zodat u de foto kunt natekenen. Ik sta links of rechts op de foto, ik ben op een hele beroemde stad in Europa geweest en ik sta voor een van de beroemdste 'gebouwen' van Europa."

Het antwoord was dat hij voor de Eiffeltoren stond. Bij zoiets denk ik: tja, dat had ik ook wel kunnen gokken. Dat vind ik wel oplichterij.
  Gepost op: 22-01-2011 21:00:06 | Post 11 | Quote | Melden
Livelaughlove

Stuur PM!
Posts: 11
Uri Geller vreemde snuiter en een beetje overdreven programma, alles weer voor de commercie Het is gewoon een nutteloos en dom programma naar mijn mening, alleen maar voor vermaak alsof we niets anders te doen hebben. Er zijn er tientallen op deze aardbol die meer kunnen dan dat zogenaamde wonder genaamd Uri Geller. Doe mij maar een mooi en interessant, informatief programma waar je wat van op steekt.


Helemaal mee eens!
  Gepost op: 23-01-2011 13:27:38 | Post 12 | Quote | Melden
Lscdp

Stuur PM!
Posts: 4
Het is veel moeilijker om een gedegen kijkje te nemen in jezelf en dan alles te zien wat niet alleen voor anderen, maar vaak ook voor jou verborgen blijft. Mijn site lscdp moedigt mensen daartoe aan en er staan bovendien leuke gossipverhalen op plus recepten en weetjes voor de vrouw van vandaag de dag (maar ook voor de man).
  Gepost op: 26-01-2011 18:33:27 | Post 13 | Quote | Melden
Vissensterrenbeeld

Stuur PM!
Posts: 1
Volgens mij klopt het niet helemaal. Een lepeltje ombuigen. 'Goh, daar sta iuk van te kijken *kuch*' Die mensen die daar komen om te laten zien, volgens mij kunnen die het vel echt. Maar hij heeft bekent dat hij het met een apparaatje doet dat lepeltje ombuigen. Hij heeft heel toevallig altijd een lepeltje met een sooort zender ofzoooo
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?