Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

TV programma's - Droomhuis Gezocht (Hongarije)



  Gepost op: 22-09-2014 11:54:21 | Post 1 | Quote | Melden
Mijndroomhuisinhongarije

Stuur PM!
Posts: 1
Hallo allemaal. Nou hier mijn verhaal. Ik heb tijdje terug een huis gekocht in Hongarije. Het was een heel avontuur. met veel makelaars op stap geweest MAHOG, GEGE, Hongaars Huis. Daar kon ik niet goed slagen. Dus ik teleurgesteld en weet thuis zag ik toevallig het televisieprogramma droomhuis gezocht. Een vriend dacht dat ik het over ik vertrek had en vertelde over mensen die een huis had gekocht in Hongarije en een zwembad erbij maakte en een vakantiewoning. Dus we begrepen elkaar niet goed. Maar het was allemaal zoals het bedoelt was want toen ik erachter was waarover het ging, heb ik ook ik vertrek gekeken. Toen heb ik gezocht op internet en heb e-mail gestuurd naar die mensen. Deze begrepen mijn teleurstelling maar zeiden dat dit niet erg was en of ik droomhuis kende. Ja ik had droomhuis gezocht gezien zei ik. Maar er bleek dus een makelaar te zijn in Hongarije die droomhuis Hongarije heet. Afspraak gemaakt en een week later zat ik al bij de notaris en had ik een huis. was direct bewoonbaar. Ik schrok eerst wel van de prijs van die makelaar maar hij heeft me heel goed geholpen. Ook een hele lieve Hongaarse vrouw die af en toe een nederlands woordje zei. Dus zo heb ik mijn droomhuis avontuur door het programma droomhuis gezocht gehad!

Hier is de website van die makelaar: droomhuis gezocht
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?