Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Actueel - opmerkelijk Vrijdag 25 juli 2008 - laatste update: 09:32 uur



  Gepost op: 25-07-2008 09:33:44 | Post 1 | Quote | Melden
Plexat

Stuur PM!
Posts: 311
Politie stuurt inbrekers waarschuwingsbrief
Uitgegeven op donderdag 24 juli 2008 om 13:14:13

(Novum) - Inbrekers in Limburg moeten op hun tellen passen. De politie stuurt inbrekers en helers deze week een brief waarin staat dat het korps een anti-inbraakcampagne is gestart. Het gaat om geregistreerde inbrekers en mensen die van inbraak of heling worden verdacht. De campagne moet ook burgers alerter maken voor inbraakgevaar.

In de brief worden de inbrekers ook geattendeerd op SelectaDNA. Dat is een onzichtbare vloeistof waarmee spullen kunnen worden gemarkeerd. In de vloeistof zitten minuscule bolletjes en synthetisch DNA, waarin een nummer vermeld staat dat naar de eigenaar leidt. De inbreker loopt dan tegen de uv-lamp als hij met de gestolen goederen gepakt wordt, grapt de politie.

In Noord-Limburg startte begin mei een proef met het chemische DNA-materiaal. In de Venrayse wijk 't Brukske werd SelectaDNA gratis aan bewoners aangeboden. Tot het eind van het jaar kunnen inwoners van Venray en omgeving het product, dat 120 euro kost, met 25 procent korting kopen. In de Rotterdamse deelgemeente Charlois is eenzelfde proef gestart. Voor zover bekend heeft de proef nog niet tot aanhoudingen geleid.

De politie gaat slachtoffers van inbraken inzetten om buurtbewoners bewust te maken van de schade die een inbraak met zich meebrengt. Volgens een politiewoordvoerder gaat het vooral om emotionele schade. Ook worden de komende maanden flyers uitgedeeld aan de inwoners van Venray waarin tips staan om hun huis goed te beveiligen.
  Gepost op: 05-01-2009 21:08:37 | Post 2 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
dit vind ik heel goed! bewoners van die getroffen wijken kunnen zichzelf heel goed beschermen, en er zijn ook minder inbraken omdat mensen afgeschrikt worden! keep up the good work limburg!
  Gepost op: 10-01-2009 22:13:52 | Post 3 | Quote | Melden
Het-doen-en-laten-van-mij

Stuur PM!
Posts: 63
niemand nog iets te melden? tis niet leuk zo?
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?