Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Ontwerpen en HTML - Foto's plaatsen



  Gepost op: 27-06-2011 23:44:01 | Post 1 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Hoi!

Ik wil foto's plaatsen op mijn blog maar dit lukt mij niet. Plaatjes wil soms wel maar ik krijg een kruisje in beeld te zien wanneer ik ze toevoeg aan mijn blog.
Ook wil ik mijn foto's/plaatjes graag verkleinen. Dit krijg ik ook nog niet voor elkaar..

Iemand tips??
  Gepost op: 28-06-2011 21:09:41 | Post 2 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Foto's verkleinen kan niet op Loggy. Dit moet je zelf doen dmv een programma. Wat lukt je niet met plaatsen?
  Gepost op: 29-06-2011 12:21:37 | Post 3 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Oke, foto's verkleinen is me ondertussen gelukt

Als ik sommige foto's in mijn blog plaats komt er een kruisje in beeld.
Betekend dit dat ze misschien te groot zijn o.i.d?
Of worden ze niet herkend??
  Gepost op: 30-06-2011 11:08:04 | Post 4 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Als ik een plaatje bij een bestand voeg dan lukt dit wel...
Maar als ik dan een echte foto wil toevoegen krijg ik een rood kruisje.
Dat is een beetje het probleem

Zie wel op andere blogs foto's dus het zou toch moeten kunnen...
  Gepost op: 01-07-2011 12:39:55 | Post 5 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Iemand een idee??
  Gepost op: 02-07-2011 18:43:27 | Post 6 | Quote | Melden
FLASHintensions

Stuur PM!
Posts: 2
ik zit met hetzelfde probleem, krijg geen foto geupload, probeer het nu al twee dagen, en ik kan nergens iets melden of vragen? het ligt niet aan de grote van het bestand want dat mag 1MB zijn? heb het ook met kleinere plaatjes geprobeerd maar dat lukt ook niet? het is mij een week geleden wel gelukt maar nu funktioneert het gewoonweg niet?
  Gepost op: 02-07-2011 23:55:16 | Post 7 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Ik kan alle foto's of plaatjes toevoegen aan mijn blog. Maar als ik op mijn Loggy! kijk zie ik in plaats van een plaatje of een vierkantje met een rood kruidje. Of het tekentje van een afbeelding met een afgescheurd stukje. Dit lijkt mij een teken dat er inderdaad iets niet goed werkt... Wie o wie kan ons verder helpen???
  Gepost op: 05-07-2011 00:26:49 | Post 8 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
We zitten op dit moment even met een probleem op loggy. We gaan er vannacht mee bezig en hopen dat het morgen opgelost is. Dan is het foto probleem verleden tijd.

Sorry voor het ongemak.
  Gepost op: 05-07-2011 09:12:37 | Post 9 | Quote | Melden
Jacob

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 307
kunnen jullie naar bestands beheer willen gaan, en vervolgens op link klikken, en die link in het forum plaatsen zodat ik specifiek kan kijken naar jullie probleem.

  Gepost op: 06-07-2011 17:00:43 | Post 10 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
http://myspace.loggy.nl/files/Mooi..JPG

Dit is 1 van de foto's die ik zou willen plaatsen bij een blog... Dit lukt mij dus nog niet.. Ik ga vanavond nog proberen of het misschien nu wel lukt. Aangezien ik lees dat Billy gisteren heeft gepost dat jullie er afgelopen nacht mee bezig zouden zijn..
  Gepost op: 07-07-2011 13:37:42 | Post 11 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Probeer maar eens en laat maar weten wat er gebeurd. Het zou namelijk weer moeten werken op dit moment. Als het niet lukt moet je het niet weghalen. Dan ga ik even kijken wat er fout gaat.

Als iedereen met foto problemen dat in dit topic wil houden dan houden we ook wat overzicht. Mensen die gaan schelden in de fotobalk worden uiteraard niet geholpen en direct van de site verwijderd. Dat lost niks op.

DoetseninGhana.loggy.nl kan dus ook op zoek naar een nieuwe weblog serivce.

We proberen alle problemen uiteraard op te lossen maar laten we elkaar wel met respect behandelen.
  Gepost op: 07-07-2011 15:27:28 | Post 12 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
  Gepost op: 09-07-2011 16:38:18 | Post 13 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Ik heb even voor je gekeken. De fout zit hem in je foto. Als je naar het invoeg scherm gaat zie je ook dat hij niet rechts als voorbeeld wordt geshowed. Als dit niet gebeurt is de foto te groot of incorrect.

Zo als je kan zien heb ik even als test een andere foto erbij gezet en dit werkt. Je kunt nog eens proberen die foto te verkleinen en up te loaden. Als je hem dan selecteert zou het moeten werken! Als je het niet gedaan krijgt moet je de foto maar even mailen naar : kay@loggy.nl
  Gepost op: 09-07-2011 20:10:17 | Post 14 | Quote | Melden
Myspace

Stuur PM!
Posts: 10
Als het goed is, is het mailtje onderweg.. De foto kon ik zo snel niet toevoegen aan het mailtje....
Hier dus de link:
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Rianne/Bureaublad/059294935e8bdae8f56a53471abc1d7c.jpg

Kan ook zijn dat ik er gewoon helemaal niks van snap hoor, dat het daarom fout gaat...

Groetjes!
  Gepost op: 12-07-2011 23:08:12 | Post 15 | Quote | Melden
Billy

Deze member is VIPStuur PM!
Posts: 364
Ik heb geen mailtje van je ontvangen? De link die je neerzet is op je eigen computer. Die kan ik dus niet openen
  Gepost op: 27-11-2012 02:55:25 | Post 16 | Quote | Melden
LightAndDarkside

Stuur PM!
Posts: 2
Hoi ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar ik probeer namelijk ook afbeeldingen te uploaden. Zonder resultaat. Als ik dan de foto wil bekijken staat er dat er een fout is. Ik heb verschillende afbeeldingen geprobeerd. Maar helaas lukt het niet. Is er een fout? of doe ik iets fout?

Bedankt!
  Gepost op: 29-11-2012 11:44:20 | Post 17 | Quote | Melden
Kunstspoor

Stuur PM!
Posts: 1
Het lukt me niet om foto's te uploaden. Wanneer ik foto's opload die ik voorheen had verwijderd lukt het wel, maar nieuwe foto's willen niet. Ik krijg steeds een kruisje. De fotobestanden zijn niet groter dan de de bestanden van de oude foto's. Wat gaat er fout?
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?