Weblog
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Na ruim 1 maand thuis geweest te zijn, was de uitslag van de beenmergpunctie op donderdag 28 mei weer positief. In principe was ik zo snel mogelijk doorgegaan met de volgende kuur
Hoi ik heb ook een loggy!
De nieuwe successerie Hotel 2020 gaat van start! Op ons lscdp.loggy.nl Oe ps, zo lekker ontdeugend...
De levensverhaal over erotischehulpmidde len Sexspeelgoed in vroegere tijden en heden Als het gaat aangaande praten over seks doen we dat openlijk met onze vrienden. We hebben het
ست&#15 75;سو گر&#15 75;نو فر&#16 07;نگ& #1662;ا&#160 4;و می&#16 06;وا& #1604;&#
Plaats bericht!
 Forum | Top 25 | Active Topics | Stats

Ontwerpen en HTML - Achtergrond blijft hetzelfde wat ik ook doe



  Gepost op: 13-11-2012 22:47:44 | Post 1 | Quote | Melden
Searchingmyself

Stuur PM!
Posts: 2
Hallo, ik ben vandaag ijverig begonnen aan mijn nieuwe weblog en was een beetje aan het uit proberen met achtergronden, maar krijg nu dus een achtergrond niet meer weg, wat ik ook doe. Een andere achtergrond toevoegen helpt ook niet (of veld leeg maken), dezelfde achtergrond blijft maar op staan. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt! Gr. J.
  Gepost op: 14-11-2012 08:01:54 | Post 2 | Quote | Melden
Searchingmyself

Stuur PM!
Posts: 2
Ik ben nu na een nachtje slapen gaan kijken en de achtergrond is aangepast, dus het had gewoon even wat tijd nodig... Ik hoop maar dat dit niet de normale gang van zaken is als je iets aanpast. Reageren hoeft dus niet meer (reageren op mijn weblog natuurlijk wel )
  Gepost op: 17-11-2012 16:14:19 | Post 3 | Quote | Melden
Cobybloggertje

Stuur PM!
Posts: 1
achtergrond blijft 1 kleur niets helpt om een mooie achtergrond te maken voor mijn weblog.

Ik hoop dat u mij daar mee kan helpen anders wordt het niets.

zo aan de klachten te zien hierboven ben ik niet de enige die met dat probleem te maken hebben. hg Coby
  Gepost op: 19-11-2012 15:29:09 | Post 4 | Quote | Melden
DiscoverTheWorld

Stuur PM!
Posts: 3
Ook ik zit ermee, het blijft de saaie witte kleur!!!
Ik vind mijn eigen weblog niet eens mooi op deze manier...
Even inloggen
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Inlogtijd
Wachtwoord vergeten?